Friday, January 11, 2008

PENGALAMAN SAYA

Saya ingin berkongsi pengalaman tentang satu produk penapis air iaitu Bio Aura Hi-Tech Water System with Nano Technology yang diperkenalkan oleh CDM Norazlin. Biasanya salesman bawa clear folder dan bercakap saje, tapi beliau datang membuat demo dengan menggunakan peralatan seperti penguji klorin, penguji PH dan 500ml air Bio Aura. Terdapat beberapa perkara yang menarik hati saya untuk memiliki set penapis air ni, iaitu:

- air yang diuji datangnya dari paip rumah saya sendiri.
- melihat sendiri kehadiran klorin dan bagaimana klorin ini larut dalam beras dan bawang yang saya gunakan untuk memasak (jadi hari-hari saya makan nasi dan bawang berklorin tanpa disedari)
- terdapat kandungan asid dalam ujian pernafasan saya dengan penguji PH dalam air Bio Aura yang beralkali.

Mulanya saya selalu membeli air ini 5 liter dengan harga RM5. Saya fikirkan jimat tetapi akhirnya saya telah mendapatkan satu set untuk kegunaan sendiri. Lagipun boleh dijadikan peluang pendapatan. Banyak juga rakan yang mempunyai penyakit mengakui kelebihan air ini seperti buah pinggang, asma dan lain-lain.

Bagi yang berminat memilikinya, boleh hubungi saya:
Mohd Ali 0197304478 majsmtkt2001@yahoo.com


5 comments:

Mizie said...

Assalamualaikum
Saya terjumpa blog anda dalam youtube yg mempromosikan Bio Aura. Saya berminat untuk meletakkan video youtube itu dalam blog saya iaitu http://www.hai-o2u.blogspot.com
oleh itu saya memohon kebenaran saudara yang juga saya percaya pengedar Hai-O seperti saya kerana saya percaya video itu dari saudara. Saya juga akan meletakkan link blog saudara kepada blog saya dan ini akan meramaikan lagi hubungan link sesama pengedar.
TQ

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Filter_Deluxe said...

bg mereke yg berada di utara dan ingin memiliki Bio Aura, layari http://penapis-air-bioaura.blogspot.com

Penghantaran PERCUMA..
Thanks

naiz said...

saya juga ingin memohon keizinan untuk saya lekatkan di blog saya, bagi mempromosi bio aura water filter. thanks.

Mohd Helmy Abdul Najib said...
This comment has been removed by a blog administrator.